Planowana czasowa organizacja ruchu – wycinka drzew na drogach powiatowych i gminnych
- Wycinką drzew na drogach powiatowych i gminnych (zatwierdzenie pod nr Kmd.7120.22.2024).
Postęp prac realizowanych w okresie 26.08.2024-30.08.2024
– odhumusowanie w km 0+300 do 1+600,
– platforma pod palownice przy obiekcie MD-2,
– prace związane z wpięciem wodociągu W7 do sieci,
– budowa wodociągu W6,
– prace związane z wykonaniem przepustu P4a,
– wykonywanie i pielęgnacja kruszywem podbudowy pomocniczej C5/C6
Postęp prac realizowanych w okresie 19.08.2024-23.08.2024
Ze względu na ulewne deszcze w dniach 19-25.08.2024 r. nie przeprowadzano robót przerobowych. Wykonawca zajmował się wyłącznie usuwaniem skutków powyższych opadów.
Postęp prac realizowanych w okresie 12.08.2024-16.08.2024
Zakres prac zrealizowanych przez Wykonawcę w ubiegłym tygodniu:
– odhumusowanie w km 0+300 do 1+600,
– platforma pod palownice przy obiekcie MD-2,
– prace dotyczące usunięcia kolizji wodociągowej W7 i W8,
– zakończenie prac związanych z wykonaniem przepustu P5,
– kontynuacja prac związanych z wykonaniem przepustu P4a,
– wykonywanie i pielęgnacja kruszywem podbudowy pomocniczej C5/C6 km 4+200 do 5+600.
W dniu 02.09.2024r. Wykonawca wprowadził Czasową Organizację Ruchu związaną z:
Postęp prac realizowanych w okresie 05.08.2024-09.08.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
– odhumusowanie w km 1+200 do 2+800,
– wymiana gruntów przy obiekcie MD-2,
– prace dotyczące usunięcia kolizji wodociągowej W7 i W8,
– prace związane z wykonaniem przepustu P5, P4a,
– wykonywanie i pielęgnacja kruszywem podbudowy pomocniczej C5/C6.
W miesiącu LIPCU Wykonawca wykonywał prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 29.07.2024-02.08.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 22.07.2024-26.07.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 15.07.2024-19.07.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 08.07.2024-12.07.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 01.07.2024-05.07.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
W dniu 10.07.2024r. Wykonawca wprowadził Czasową Organizację Ruchu polegającą na ustawieniu znaków A-30 „inne niebezpieczeństwa” wraz z tabliczką „Wyjazd z budowy” na poniższych drogach:
W miesiącu CZERWCU Wykonawca wykonywał prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 24.06.2024-29.06.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 17.06.2024-22.06.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 10.06.2024-15.06.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 03.06.2024-08.06.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
W miesiącu MAJU Wykonawca wykonywał prace z zakresu:
W dniu 17.06.2024 r. Wykonawca wprowadził pierwszą Czasową organizacje ruchu na poniższych drogach gminnych polegających na oznakowaniu wyjazdów z Placu Budowy:
– droga gminna nr 761589P w m. Lipowiec – wyjazd z budowy
– droga gminna nr 7611564P ul. Wierzbowa – wyjazd z budowy.
Tego samego dnia Wykonawca rozpoczął wykonywanie robót.
W dniu 17.06.2024 r. Wykonawca planuje wprowadzić pierwszą Czasową organizacje ruchu na poniższych drogach gminnych polegających na oznakowaniu wyjazdów z Placu Budowy:
– droga gminna nr 761589P w m. Lipowiec – wyjazd z budowy
– droga gminna nr 7611564P ul. Wierzbowa – wyjazd z budowy.
Postęp prac realizowanych w okresie 27.05.2024-31.05.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 20.05.2024-24.05.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 13.05.2024-17.05.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 06.05.2024-10.05.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
W miesiącu KWIETNIU Wykonawca wykonywał prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 29.04.2024-03.05.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 22.04.2024-26.04.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 15.04.2024-19.04.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 08.04.2024-12.04.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 02.04.2024-05.04.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
W miesiącu MARCU Wykonawca wykonywał prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 25.03.2024-29.03.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 18.03.2024-22.03.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 11.03.2024-15.03.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 04.03.2024-08.03.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
W miesiącu LUTYM Wykonawca wykonywał prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 26.02.2023-01.03.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 19.02.2023-23.02.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 12.02.2023-16.02.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 05.02.2023-09.02.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
W miesiącu STYCZNIU Wykonawca wykonywał prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 29.01.2023-02.02.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 22.01.2023-26.01.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 15.01.2023-19.01.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 08.01.2023-12.01.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 01.01.2023-05.01.2024
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 25.12.2023-29.12.2023
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 18.12.2023-22.12.2023
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
W miesiącu GRUDNIU Wykonawca wykonywał prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 11.12.2023-15.12.2023
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 04.12.2023-08.12.2023
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
W miesiącu LISTOPADZIE Wykonawca wykonywał prace z zakresu:
Postęp prac realizowanych w okresie 27.11.2023-01.12.2023
W danym tygodniu Wykonawca kontynuował prace z zakresu:
Wykonawca w miesiącu październiku 2023r. zajmował się pracami j.n.:
• Pozyskano akceptację Zamawiającego do Dokumentacji Geologiczno – Inżynierskiej i wniosku o jej zatwierdzenie;
• Pozyskano akceptację Inżyniera Kontraktu do Dokumentacji Badań Podłoża Gruntowego;
• Przekazano Projekt Stałej Organizacji Ruchu do Wykonawcy wraz z odniesieniem do wyników audytu BRD i uwag Zamawiającego – Wydziału BRD do materiału przekazanego do zaopiniowania geometrii trasy ;
• Pozyskano akceptację tras objazdów awaryjnych do Planu Działań Ratowniczych;
• Otrzymano wezwanie od Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego do uzupełnienia wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, przekazano korektę dokumentacji i otrzymano zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania ww. decyzji;
• Otrzymano zaświadczenie o ostateczności decyzji o pozwoleniu wodnoprawnym dla mostu na rz. Orla.
• Uzupełniono załącznik nr 2 do SP 30.20.00
• Prowadzono prace nad Projektami Technicznymi, Przedmiarami Robót i STWiORB
Wykonawca w miesiącu wrześniu 2023r. zajmował się pracami j.n.:
• Przekazano skorygowaną Dokumentację Geologiczno – Inżynierską do akceptacji;
• Przekazano skorygowaną Dokumentację Badań Podłoża Gruntowego;
• Pozyskano opinię do Projektu Stałej Organizacji Ruchu od Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie i przygotowywano dokumentację do zatwierdzenia;
• Skorygowano Plan Działań Ratowniczych i ponownie wystąpiono o akceptację tras objazdów awaryjnych;
• Przekazano do Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego projekty podziału nieruchomości jako uzupełnienie wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej;
• Przekazano załącznik nr 2 do SP 30.20.00
• Otrzymano akceptację do skorygowanego wniosku dotyczącego odstępstwa od przepisów techniczno – budowlanych;
• Prowadzono prace nad Projektami Wykonawczymi (Technicznymi), Przedmiarami Robót i STWiORB
• Wystąpiono do Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego z wnioskiem o wydanie postanowienia udzielającego zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych.
Wykonawca w miesiącu wrześniu 2023r. zajmował się pracami j.n.:
Wykonawca w miesiącu lipcu 2023r. zajmował się pracami j.n.:
• Otrzymano uwagi do Dokumentacji Geologiczno – Inżynierskiej i wprowadzano korekty;
• Otrzymano uwagi do Dokumentacji Badań Podłoża Gruntowego i wprowadzano korekty;
• Wprowadzano uzupełnienia i korekty do Projektu Zagospodarowania Terenu i Projektów Architektoniczno – Budowlanych wynikające z otrzymanych uwag oraz przekazano dokumentację do ponownej weryfikacji. Otrzymano od gestora sieci warunki przyłączenia zasilania oświetlenia drogowego.
• Otrzymano potwierdzenie ostateczności decyzji od Burmistrza Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski zmieniającej decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia;
• Otrzymano od Komendy Powiatowej Policji w Krotoszynie opinię do Projektu Stałej Organizacji Ruchu i oczekiwano na informację od Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie. W związku z brakiem odpowiedzi złożono ponowne wystąpienie w przedmiotowej sprawie;
• Otrzymano sprawozdanie z realizacji zaleceń wyniku audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego i uzasadnienie Zarządcy Drogi nieuwzględnienia zaleceń;
• Otrzymano od Zarządu Zlewni w Lesznie informację o zebraniu materiałów dowodowych w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne, wykonanie i likwidację urządzeń, prowadzenie przez wody powierzchniowe płynące rurociągów, przewodów w rurociągach osłonowych lub przepustów, napowietrznych linii energetycznych, lokalizowanie na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią nowych obiektów budowlanych oraz wszczęcie postępowania w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych, prowadzenie przez wody powierzchniowe płynące obiektów mostowych, przewodów w rurociągach osłonowych, lokalizowanie na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią nowych obiektów budowlanych;
• Otrzymano uwagi do projektów podziałów nieruchomości od Inżyniera i Zamawiającego oraz wprowadzano stosowne korekty do dokumentacji;
• Otrzymano opinie odpowiednich jednostek do wniosku dotyczącego odstępstwa od przepisów techniczno – budowlanych oraz wprowadzano korekty do dokumentacji zgodnie z otrzymanymi uwagami;
Wykonawca w miesiącu czerwcu 2023r. zajmował się pracami j.n.:
• Otrzymano uwagi do Dokumentacji Geologiczno – Inżynierskiej i wprowadzano korekty. Zgodnie z otrzymanymi uwagami wprowadzano także stosowne korekty do Dokumentacji Badań Podłoża Gruntowego;
• Wprowadzano uzupełnienia i korekty do Projektu Zagospodarowania Terenu i Projektów Architektoniczno – Budowlanych wynikające z otrzymanych uwag oraz przekazano dokumentację do ponownej weryfikacji.
• Otrzymano od Inżyniera oraz Zamawiającego akceptację do wniosków o aktualizację lub wydanie nowych warunków przyłączenia zasilania oświetlenia drogowego, obejmujących również zmiany wynikające z uwzględnienia projektu ścieżki pieszo – rowerowej wzdłuż starodroża przy rondzie nr 1. W związku z powyższym wystąpiono do gestora sieci ze stosownymi wnioskami; Podjęto prace nad przygotowaniem materiałów do ewentualnej aktualizacji uzgodnienia lokalizacji sieci uzbrojenia terenu na Naradzie Koordynacyjnej;• Otrzymano decyzję od Burmistrza Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski zmieniającą decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia z rygorem natychmiastowej wykonalności. Wystąpiono o potwierdzenie ostateczności dla przedmiotowej decyzji;
• Otrzymano od Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu opinię do zaktualizowanego Projektu Stałej Organizacji Ruchu i oczekiwano na informację od pozostałych jednostek tj. Powiatowego Zarządu Dróg w Krotoszynie i Komendy Powiatowej Policji w Krotoszynie;
• Otrzymano wyniki Audytu Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz wstępnie odniesiono się do uwag;
• Otrzymano od Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu zawiadomienie o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót w trybie Art. 118 ustawy o ochronie przyrody. Otrzymano zawiadomienie od Zarządu Zlewni w Lesznie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na usługi wodne, wykonanie i likwidację urządzeń, prowadzenie przez wody powierzchniowe płynące rurociągów, przewodów w rurociągach osłonowych lub przepustów, napowietrznych linii energetycznych, lokalizowanie na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią nowych obiektów budowlanych. Dokonano uzupełnień w postaci brakującego pełnomocnictwa w operacie wodnoprawnym na wykonanie urządzeń wodnych, prowadzenie przez wody powierzchniowe płynące obiektów mostowych, przewodów w rurociągach osłonowych, lokalizowanie na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią nowych obiektów budowlanych;
• Opracowano i przekazano projekty podziałów nieruchomości. W dniu 31.06.2023r. otrzymano uwagi do przedmiotowej dokumentacji od Inżyniera Kontraktu;
• Otrzymano uwagi do przekazanego do Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu wniosku dotyczącego odstępstwa od przepisów techniczno – budowlanych. Po wprowadzeniu uwag, Wystąpiono do odpowiednich jednostek tj. Urzędu Miasta i Gminy w Koźminie Wielkopolskim, Starostwa Powiatowego w Krotoszynie, Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Kaliszu i Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, celem pozyskania opinii do przedmiotowej dokumentacji. Wykonawca
Inżynier na wstępie poinformował, że Rada Budowy dotyczy prac projektowych za miesiąc maj 2023r. Zaawansowanie wygląda następująco:
Wykonawca w miesiącu maju 2023r. zajmował się pracami j.n.:
Inżynier na wstępie poinformował, że Rada Budowy dotyczy prac projektowych za miesiąc kwiecień 2023r. Zaawansowanie wygląda następująco:
Wykonawca w miesiącu kwietniu 2023r. zajmował się pracami j.n.:
Wykonawca przez ostatni miesiąc od poprzedniej Rady Budowy zajmował się pracami j.n.:
Inżynier poprosił Wykonawcę o określenie statusu zawnioskowanych spraw z gestorami sieci. Wykonawca poinformował, że :
• Ostateczna decyzja w sprawie Projektu Robót Geologicznych jest spodziewana do odbioru w dniu 10.03.2023 r.,
• W dniu 09.02.2023r. Wykonawca wystąpił ponownie z przypomnieniem o przekazanie odpowiedzi na wniosek do Związku Spółek Wodnych o informację na temat istniejącej sieci drenarskiej. ZSW udzielił odpowiedzi w dniu 08.03.2023 r. Zdaniem Związku Spółek Wodnych, teren posiada sieć drenarską, lecz dokumentacja z tym związana jest niedostępna. W związku z powyższym, Wykonawca projektuje w oparciu o dane zebrane podczas wizji lokalnej. Zdaniem Wykonawcy zebrane informacje nie są wystarczające aby uniknąć kolizji w trakcie prowadzenia robót,
• Wykonawca oznajmił, że otrzymał odpowiedzi na wcześniejsze zapytania w sprawie warunków przyłączenia oświetlenia od Energi. Wykonawca w dniu 02.03 wystąpił o wydanie warunków oświetlenia na drogach prostopadłych (skrzyżowania nr 2 i nr 4),
• Wykonawca wciąż oczekuje na odpowiedź od Energi na uwagi do rozwiązań projektowych dla sieci WN,
• Wykonawca wciąż oczekuje na odpowiedź w sprawie warunków technicznych sieci teletechnicznej od Promax,
Prace projektowe planowane przez Wykonawcę na miesiąc luty:
• złożenie wniosku o zmianę Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
• Obecnie prowadzone są intensywnie prace projektowe nad przekrojami,
• Opracowanie i przekazanie kompletnego Projektu Budowlanego do zaopiniowania IK i Zamawiającego,
• Opracowanie materiałów do audytu BRD.
Wykonawca w miesiącu grudniu prowadził prace z zakresu złożenia poniższych wniosków:
• Wniosek o uzgodnienie prognozy ruchu;
• Wniosek o opinię do stałej organizacji ruchu;
• Wniosek o uzgodnienie rozwiązań projektowych dla sieci Sn, nN;
• Wniosek o uzgodnienie rozwiązań projektowych dla sieci WN.
Prace projektowe planowane przez Wykonawcę na miesiąc styczeń:
• Pozyskanie wszystkich warunków do zmian;
• Materiały do zmiany decyzji środowiskowej;
• Przygotowywanie materiałów do przeprowadzenia Audytu BRD.
Wykonawca w miesiącu listopadzie prowadził prace z zakresu złożenia poniższych wniosków:
• Wniosek o warunki techniczne dla sygnalizacji świetlnej
• Wniosek o zamówienie wypisów do uzupełnienia PRG
• Wniosek z prośbą o informację w sprawie linii brzegowej
• Wniosek o zamówienie mapy ewidencyjnej
• Wniosek o warunki przebudowy oświetlenia
• Wniosek o warunki przyłączenia oświetlenia
• Wniosek o warunki przyłączenia sygnalizacji świetlnej
• Wniosek o dane z rejestru publicznego
• Wniosek o zamówienie wypisów do uzupełnienia PRG – działki Skarbu Państwa
• Wniosek o uzgodnienie rozwiązań projektowych
Wykonawca w miesiącu październiku prowadził prace z zakresu:
• uszczegóławiania rozwiązań w zakresie odwodnienia trasy
• uszczegóławiania przebudów sieci uzbrojenia terenu pod katem wyznaczenia tras do uzgodnienia na Naradzie Koordynacyjnej (ZUDP)
• wykonania operatu wodnoprawnego.
• projektu stałej organizacji ruchu
• projektu podziałów nieruchomości
• w okresie sprawozdawczym uzyskano klauzulę mapy do celów projektowych oraz przekazano do Zamawiającego celem akceptacji.
Postęp prac Wykonawcy w miesiącu wrześniu:
• Złożono operat w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej celem uzyskania klauzuli mapy do celów projektowych. W ostatnim tygodniu otrzymano raport z weryfikacji materiałów z uwagami do operatu i przystąpiono do wprowadzenia uwag
• Projektant przeanalizował i wprowadził w formie koncepcji zmiany wnioskowane przez Zamawiającego w zakresie skrzyżowań 1, 5 i 6 a także uwzględnił uwagi zawarte w Raporcie nr D-1 Inżyniera Kontraktu z przeglądu dokumentów
• Projektant udzielił odpowiedzi na wezwanie ze Starostwa Powiatowego w Krotoszynie do uzupełnienia wniosku o zatwierdzenie Projektu Robót Geologicznych
Postęp prac Wykonawcy w miesiącu sierpniu:
• pozyskano uzupełniające informacje oraz częściowo warunki techniczne od poszczególnych gestorów sieci będących w kolizji z drogą
krajową nr 15.
• przekazano prognozę ruchu opracowaną metodą modelowania zgodnie z wytycznymi Departamentu Studiów i Strategii GDDKiA oraz
uzyskano akceptację Inżyniera.
• przygotowywano operat do złożenia w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej celem uzyskania klauzuli mapy do celów
projektowych
• przekazano do zatwierdzenia przez projekt robót geologicznych skorygowany zgodnie z uwagami Zamawiającego
Postęp prac Wykonawcy w miesiącu lipcu:
-Kontynuowane są prace projektowe. Wykonawca jest na etapie pozyskiwania materiałów wyjściowych do projektowania, wszelkich niezbędnych pozwoleń i wytycznych od podmiotów trzecich.
-Wykonawca opracował poniższą dokumentację:
Wykonawca omówił działania zespołu prowadzone od początku Kontraktu i przedstawił wstępną propozycję przebiegu obwodnicy na podkładach mapowych. Wykonawca zgodnie z Harmonogramem złożył do przeglądu koncepcję przebiegu obwodnicy wraz z uwagami.
W dniu 26.05.2022r. odbyło się pierwsze spotkanie z Wykonawcą Robót. Podczas spotkania Inżynier przedstawił kluczowe informacje dotyczące Kontraktu. Wykonawca poinformował, że dokumentacja projektowa zostanie zlecona Podwykonawcy.