Wykonawca w okresie 10.03.2025-14.03.2025 realizował prace z zakresu:
- Ułożenie podbudowy z kruszywa wraz z profilacją, SK6, DK15 km 4+900-5+600,
- Układanie obrzeży betonowych, krawężników i kostki betonowej, DG761654P km 0+240-0+360,
- Ułożenie drenażu drogowego prawa i lewa str., DK15 km 5+100-5+300,
- Wykonanie warstwy podbudowy C3/4 na drodze DP5152P (Koźmińska),
- Wykonanie warstwy podbudowy C3/4 na drodze DG761589P,
- Przekazanie obiektu pod roboty drogowe, P-1A km 0+194,20 (ok. 17mb od str. wylotu),
- Przekazanie obiektu pod roboty drogowe, P-1B km 0+227,20,
- Przekazanie obiektu pod roboty drogowe, P-1D km 0+213,06,
- Przekazanie obiektu pod roboty drogowe, P-2 km 1+156,51,
- Deskowanie poprzecznic etap 1, WD-3 km 3+596,79 podpora w osi 1 i 2,
- Zbrojenie poprzecznic etap 1, WD-3 km 3+596,79 podpora w osi 1 i 2,
- Betonowanie poprzecznic etap 1, WD-3 km 3+596,79 podpora w osi 1 i 2,
- Częściowa rozbiórka deskowania poprzecznic etap 1, MD-2 km 2+873,47 podpora w osi 1 i 2,
- Przygotowanie poprzecznic pod montaż belek T, MD-2 km 2+873,47 podpora w osi 1 i 2,
- Przygotowanie poprzecznic pod montaż belek T, WD-3 km 3+596,79 podpora w osi 1 i 2,
- Deskowanie poprzecznic etap 1, WD-1 km 1+729,99 podpora w osi 1 i 2,
- Rzeka Orla – profilacja rzeki wraz z zabezpieczeniem dna kamieniem, DK15 2+800,
- Przebudowa rowu R-B – zabezpieczenie i profilowanie rowu, SK1, DK15 km 0+194,
- Montaż kratek na studzienkach ściekowych, SK6, km 5+164,
- Budowa kanału technologicznego – układanie rur RO1/ RO2 dla KTu1, DK15 km 3+600-3+900 (od st 24 – st 32),
- Przebudowa kolizji ENn1 – budowa LnNi AsXSn 4×70, DK15 km 1+660,
- Przełączenie kolizji ESN1, słup nr 10, 11, DK15 km 0+960.