W miesiącu STYCZEŃ Wykonawca wykonywał prace z zakresu:
-
Roboty drogowe
Trasa zasadnicza:
- zdjęcie humusu [m2] – 0 m2
- wymiana gruntów [m3] – 0 m3
- nasypy [m3] – 0 m3
- wykopy [m3] – 0 m3
- warstwy konstrukcji drogi [m2] – 0 m2
- podbudowa pomocnicza [m2] – 0 m2
- podbudowa zasadnicza [m2] – 0 m2
- warstwa wiążąca [m2] – 0 m2
- warstwa ścieralna [m2] – 0 m2
Bariery ochronne:
- strona lewa [m] – 0
- strona prawa [m] – 0
- pas rozdziału [m] – 0
- Oznakowanie poziome (trasa zasadnicza + węzły) – 0
- Oznakowanie pionowe (trasa zasadnicza + węzły) – 0
Drogi poprzeczne:
-
Roboty mostowe (obiekty inżynierskie)
-
Wiadukty i most
Obiekty poprzeczne (WD-1) w km 1+729,99 droga Mogiłka-Koźmin Wlkp.
- etap podpór [szt.] – ławy fundamentowe – 100%
- etap podpór [szt.] – korpus – 100%
- etap ustrój nośny [ilość przęseł] – 0%
- etap skrzydełka [szt.] – 0%
- etap ścianki żwirowe [szt.] – 0%
- etap (prace wykończeniowe):
- płyta przejściowa [szt.] – 0%
- zasypki przyczółków [szt.] – 0%
- kapy chodnikowe [szt.] – 0%
- deski gzymsowe [szt.] – 0%
- krawężnik kamienny – 0%
- asfalt lany – 0%
- warstwa ścieralna SMA – 0%
- bariery ochronne – 0%
- balustrady – 0%
Obiekty w ciągu Inwestycji (MD-2 + PZDsz) w km 2+873,47 nad rz. Orla
- etap pale [kpl.] – 100%
- etap podpór [szt.] – ławy fundamentowe – 100%
- etap podpór [szt.] – korpus – 50%
- etap ustrój nośny [ilość przęseł] – 0%
- etap skrzydełka [szt.] – 0%
- etap ścianki żwirowe [szt.] – 0%
- etap (prace wykończeniowe):
- płyta przejściowa [szt.] – 0%
- zasypki przyczółków [szt.] – 0%
- kapy chodnikowe [szt.] – 0%
- deski gzymsowe [szt.] – 0%
- krawężnik kamienny – 0%
- asfalt lany – 0%
- warstwa ścieralna SMA – 0%
- bariery ochronne – 0%
- balustrady – 0%
Obiekty poprzeczne (WD-3) w km 3+596,79 droga Grębów-Koźmin Wlkp.
- etap podpór [szt.] – ławy fundamentowe – 100%
- etap podpór [szt.] – korpus – 100%
- etap ustrój nośny [ilość przęseł] – 0%
- etap skrzydełka [szt.] – 100%
- etap ścianki żwirowe [szt.] – 0%
- etap (prace wykończeniowe):
-
Budowa przepustów (przepusty ekologiczne pod ciągiem głównym DK-15 i pozostałymi drogami)
Przepust P-1A km 0+194.20 – I Etap (18 mb)
- etap fundamentowanie [szt.] – 100%
- etap montażu prefabrykatu [szt.] – 100%
- zasypki przepustu [szt.] – 100%
- płyta przejściowa [szt.] – 10%
- balustrady – 0%
Przepust P-1A km 0+194.20 – II Etap
- etap fundamentowanie [szt.] – 0%
- etap montażu prefabrykatu [szt.] – 0%
- zasypki przepustu [szt.] – 0%
- płyta przejściowa [szt.] – 0%
- balustrady – 0%
Przepust P-1B km 0+070.30 DP 5147P (0+227.20 DK 15)
- etap fundamentowanie [szt.] – 100%
- etap montażu prefabrykatu [szt.] – 100%
- zasypki przepustu [szt.] – 100%
- płyta przejściowa [szt.] – 10%
- balustrady – 0%
Przepust P-1C km 0+177.08 DG 761583P (0+196.00 DK 15) – Roboty możliwe do wykonania po przełożeniu ruchu z istniejącej drogi DK15 na budowaną obwodnicę. Ruch będzie poprowadzony przez przepust P-1A.
- etap fundamentowanie [szt.] – 0%
- etap montażu prefabrykatu [szt.] – 0%
- zasypki przepustu [szt.] – 0%
- płyta przejściowa + płyta zespalająca [szt.] – 0%
- balustrady – 0%
Przepust P-1D km 0+017.18 (0+213.06 DK 15)
- etap fundamentowanie [szt.] – 100%
- etap montażu prefabrykatu [szt.] – 100%
- zasypki przepustu [szt.] – 100%
- płyta zespalająca [szt.] – 100%
- balustrady – 0%
Przepust P-2 km 1+156.50 DK 15
- etap fundamentowanie [szt.] – 100%
- etap montażu prefabrykatu [szt.] – 100%
- zasypki przepustu [szt.] – 50%
- płyta przejściowa + płyta zespalająca [szt.] – 0%
- balustrady – 0%
Przepust P-3 km 1+689.00 DK 15
- etap fundamentowanie [szt.] – 100%
- etap montażu prefabrykatu stalowego [szt.] – 100%
- zasypki przepustu [szt.] – 100%
- zabezpieczenie wylotu prze obrukowanie – 0%
Przepust P-4A km 3+550.00 DK 15
- etap fundamentowanie [szt.] – 100%
- etap montażu prefabrykatu [szt.] – 100%
- skrzydełka [szt.] – 100%
- zasypki przepustu [szt.] – 100%
- płyta przejściowa + płyta zespalająca [szt.] – 100%
- balustrady – 0%
Przepust P-4B km 0+217.96 JDK-07 (3+545.10 DK 15)
- etap fundamentowanie [szt.] – 0%
- etap montażu prefabrykatu [szt.] – 0%
- zasypki przepustu [szt.] – 0%
- płyta przejściowa + płyta zespalająca [szt.] – 0%
- balustrady – 0%
Przepust P-5 w km 3+900.00 DK 15
- etap fundamentowanie [szt.] – 100%
- etap montażu prefabrykatu stalowego [szt.] – 100%
- zasypki przepustu [szt.] – 100%
- zabezpieczenie wylotu prze obrukowanie – 0%
Przepust P-6A km 4+551.60 DK 15
- etap fundamentowanie [szt.] – 100%
- etap montażu prefabrykatu [szt.] – 100%
- zasypki przepustu [szt.] – 100%
- płyta przejściowa + płyta zespalająca [szt.] – 100%
- balustrady – 0%
Przepust P-6B km 0+271.34 JDK-11 (4+551.60 DK 15)
- etap fundamentowanie [szt.] – 100%
- etap montażu prefabrykatu [szt.] – 100%
- zasypki przepustu [szt.] – 100%
- płyta przejściowa + płyta zespalająca [szt.] – 100%
- balustrady – 0%
Przepust P-7 km 4+953.50 DK 15
-
Roboty branżowe
Przebudowy kolizji: *() wartość narastająco
- energetyczne: 5% (52%)*
- wodociągowe: 6% (98%)
- teletechniczne: 0% (88%)
- kanalizacyjne: 0% (0%)
- kanał technologiczny: 0% (0%)
- kanał hydrotechniczny: 0% (0%)
- kanalizacja deszczowa: 11% (56%)